پیامک

پیامک

سرویس پیامک این روزها با پیشرفت سیستمهای مخابراتی ، ارائه ی سرویسهای بیشتر و متنوع تر از جانب اپراتورهای موبایل ، دغدغه ی اصلی این مراکز محسوب میشود ، این…

بیشتر بخوانید »

روشهای بازاریابی موبایل (بخش دوم)

بازیهای موبایل : نوعی از نرم افزار های موبایل به شمار می آیند ، در این نوع ازنرم افزار علاوه بر رساندن پیام های بازاریابی می توانید به وسیله ی…

بیشتر بخوانید »
روش های بازازیابی موبایلی

روشهای بازاریابی موبایلی (بخش اول)

بازاریابی موبایلی در اینجا به برخی از مهمترین ابزارهای بازاریابی موبایلی اشاره خواهیم کرد. پیامک : بیشتر تلفن های همراه قادر به ارسال و دریافت پیامک هستند. پیامک که از…

بیشتر بخوانید »
بازاریابی موبایلی

بازاریابی پیامکی (بخش سوم)

  بازاریابی پیامکی رشد جهانی سریعی را تجربه می کند. بازاریابی پیامکی ، یک استراتژی پذیرفته شده در سرتاسر دنیاست. ژاپن از اولین کشور های پذیرای این نوع بازاریابی بود….

بیشتر بخوانید »
بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی (بخش دوم)

بازاریابی موبایلی بازاریابی موبایلی بر طبق تعریف انجمن  ، ( بازاریابی با موبایل یک سری فعالیت های قابل سازمان دهی است که به منظور برقراری ارتباط و تماس با مخاطب…

بیشتر بخوانید »

راه کارهای افزایش فروش

راه کارهای افزایش فروش همه صاحبان کسب و کار آرزويشان اين است که افزایش فروش پيدا کنند. اما اين اتفاق فقط براي بعضي از اين افراد مي‌افتد وبراي بعضي‌هاي ديگر…

بیشتر بخوانید »
بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی (بخش اول)

بازاریابی پیامکی بازاریابی پیامکی ، شکی نیست که استفاده از پیامک برای ارتباط با مشتریان، یک امر حیاتی برای بسیاری از کسب و کارها (به خصوص کسب و کارهای خدماتی)…

بیشتر بخوانید »

پیامک تبریک عید غدیر

حقا که غدیر بهر ما نوروز است میزان عدالت است و ظالم سوز است جمهوری اسلامی ما با صلوات از یمن ولایت علی پیروز است   ************************************************************** متن تبریک عید…

بیشتر بخوانید »

پیامک تبریک عید قربان

زندگی‌تان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاكی چشمه زمزم مبارک باد عید قربان، نماد بزرگترین جشن رهایى انسان از وسوسه هاى ابلیس   ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس تبریک عید قربان♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦  …

بیشتر بخوانید »

روشی مناسب و اقتصادی برای تبلیغات

کسب و کارها همواره به دنبال شیوه‌ای برای برقراری ارتباطی موثر با مشتریان فعلی و بالقوه خود هستند؛ روشی که از نتایج خوب آن مطمئن باشند و به سادگی بتوانند…

بیشتر بخوانید »